Ο Kane αποκαλύπτει τα μυστικά πίσω από τον χαρακτήρα του Isaac Yankem


Όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο WWE ο Kane, είχε ένα ιδιαίτερο ραντεβού με τον Vince McMahon για να ανακαλύψουν μαζί τον ρόλο που θα έχει στα TV Shows. Μέχρι πρόσφατα, κανείς δεν γνώριζε το πως εξελίχθηκε ο χαρακτήρας του Glenn Jacobs σε έναν ψυχοπαθή τρελό οδοντίατρο, προτού αλλάξει τον ρόλο του σε Fake Diesel και έπειτα σε Masked Kane.

Κατά την διάρκεια της συνέντευξης του στον Steve Austin, ο Kane αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους εμφανίστηκε με αυτό το gimmick, καθώς και πληροφορίες για την συζήτηση που είχε με τον Mr. McMahon στις αρχές του μακρινού 1990.

"Όλοι ακούτε διάφορα για τον Vince, πως έχει σκοτεινό και βρώμικο μυαλό. Θυμάμαι, τότε, ο Vince με είχε ρωτήσει «Αλήθεια, Glenn, έχεις φοβηθεί ποτέ να πας σε οδοντίατρο;». Τότε κατευθείαν σκέφτηκα πως με δοκιμάζει και του απάντησα πως δεν φοβόμουν τους οδοντιάτρους."


"Τότε ο Vince μου είπε «Πάντοτε είχα μια ιδέα στο μυαλό μου για έναν παλαιστή-οδοντίατρο» και άρχισε να γελάει "διαβολικά" με τον δικό του γνωστό τρόπο. Ξαφνικά με κοίταξε και μου τόνισε «Νομίζω πως είσαι ο απαραίτητος για αυτόν τον χαρακτήρα». Και έπειτα αποχώρησε από το δωμάτιο."

"Εγώ κάθισα μόνος μου και ένιωσα πως ολόκληρος ο κόσμος έπεφτε πάνω μου σκεπτόμενος πως θα γίνω ένας οδοντίατρος πάλης. Έπειτα γύρισα στο σπίτι μου, και τηλεφωνήθηκα με τον Jim Cornette, ο Jim μου είπε «Θα είναι ωραίος χαρακτήρας. Εφόσον αυτή ήταν η πρώτη σκέψη του Vince, θα μιλήσω κι εγώ μαζί του»."


"Μετά από 2 μήνες αναμονής, μη γνωρίζοντας στο που θα καταλήξει ο χαρακτήρας μου, ο Cornette συναντήθηκε μαζί μου καθώς μου είχε νέα. Θυμάμαι, μου είπε χαρακτηριστικά «Τα καλά νέα είναι πως επανέρχεσαι σύντομα στο προσκήνιο, και θα κάνεις τη πρώτη σου εμφάνιση. Τα κακά νέα είναι αυτό που περίμενες... τελικά θα γίνεις ένας οδοντίατρος». Αν και δεν μου άρεσε αυτός ο χαρακτήρας, βγήκα έξω στο ρινγκ, έβαψα τα δόντια μου με τρόπο ώστε να φαίνονται σάπια, πήρα ένα τρυπάνι οδοντιάτρου και πάει λέγοντας...".





για το Ringside House,
Αποστόλης Μάρης
Νεότερη Παλαιότερη