Matt Hardy: "Αγαπώ τον αδερφό μου, αλλά πρέπει να πάρει αποφάσεις"


Όπως σας ενημερώσαμε νωρίτερα, o Jeff Hardy συνελήφθη ξανά για την κατηγορία ότι οδηγούσε υπό την επήρεια ουσιών στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την North Carolina.

Ο Vince McMahon είναι απογοητευμένος με την εξέλιξη του Jeff Hardy, διότι τον τελευταίο καιρό έχει συλληφθεί αρκετές φορές και δεν δείχνει την καλύτερη εικόνα προς το WWE.

Αρκετά μηνύματα για τον αδερφό του, έλαβε ο Matt Hardy στα social media. Ο Matt τόνισε χαρακτηριστικά: «Αγαπώ τον αδερφό μου και θέλω να είναι χαρούμενος και υγιείς. Του το έχω ξεκαθαρίσει προσωπικά. Ο Jeff πρέπει να πάρει κάποιες αποφάσεις στη ζωή του. Πρέπει να επικεντρωθώ στην οικογένεια μου. Μπορώ να ελέγξω μόνο τις δικές μου πράξεις».

Για την ώρα δεν υπάρχει τοποθέτηση από το WWE σχετικά με το περιστατικό του Jeff Hardy.


0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Post a Comment (0)

Νεότερη Παλαιότερη