Ο AJ Styles εξηγεί τον λόγο για τον οποίο ανανέωσε με το WWE


Πριν από μερικούς μήνες ο AJ Styles είχε να κάνει μια σημαντική επιλογή για το μέλλον της καριέρας του στα ρινγκ. Το συμβόλαιό του έληγε και είχε ένα συγκεκριμένο διάστημα να επιλέξει αν θα δεχτεί να ανανεώσει ή να αποχωρήσει και να συνεχίσει στα indies. Τελικά ο ίδιος ανανέωσε με την εταιρία του Κονέκτικατ και συνεχίζει κανονικά στο πρόγραμμα του.

Σε πρόσφατη συνέντευξη στο Sporting News, ο Styles τόνισε πως πήρε την σωστή απόφαση. Άλλωστε, σε αυτό το στάδιο της καριέρας του έπρεπε να πάρει μια επιλογή που θα ήταν 100% σίγουρος.

Παρακάτω ακολουθούν τα λεγόμενα του τωρινού United States Champion:

"Αυτή είναι η δουλειά μου. Το κάνω για να ζήσω. Όταν το συμβόλαιό μου έληγε, γνώριζα πως το επόμενο συμβόλαιο που θα υπογράψω θα είναι και το τελευταίο της καριέρας μου. Η αλήθεια είναι πως γερνάω και δεν θέλω να εκθέσω τον εαυτό μου. Γι' αυτό ήταν σημαντικό για μένα να πάρω την σωστή απόφαση, και το έκανα. Το έκανα με την σιγουριά 100% πως θα παραμείνω στο WWE. Τα στελέχη έχουν φροντίσει για εμένα από τότε που ήρθα εδώ. Δεν μου έδειξαν τίποτε άλλο πέρα από σεβασμό, έτσι λειτούργησε η συμφωνία μας."

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μαζί με τον AJ Styles, νέα συμβόλαια υπέγραψαν και οι Gallows & Anderson με το WWE όπου θα παραμείνουν στην εταιρία για αρκετά χρόνια ακόμα.


0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Post a Comment (0)

Νεότερη Παλαιότερη