Θέλει για αντίπαλο στην WrestleMania τον Undertaker o Elias


Ο Elias είναι ένας από τους κορυφαίους αθλητές του WWE. Επίσης, έχει τεράστια απήχηση στο κοινό, παρά το γεγονός ό,τι έχει τον ρόλο ενός μισητού heel.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ρωτήθηκε με ποιον θα ήθελε να συμμετέχει σε αγώνα στην WrestleMania. Ακολουθούν όλα όσα δήλωσε:


"Ω ναι, βρίσκομαι συνέχεια στον δρόμο και έχω παραβρεθεί σε WrestleMania και φέτος θα το ξανακάνω. Αυτή την φορά θα είναι διαφορετικά για τον Elias. Πέρυσι είχα αυτήν την υπέροχη εμφάνιση να πραγματοποιήσω, αλλά μου την κατέστρεψαν. Οπότε δεν μπορώ να το επιτρέψω να ξανασυμβεί φέτος. Εάν ήταν στο χέρι μου, θα μου έδινα άπλετο χρόνο να πραγματοποιήσω μια πλήρη εμφάνιση. Θα έπαιζα όλα τα όργανα τα οποία γνωρίζω να παίξω, να κάνω επίδειξη στον κόσμο, τότε ίσως να συμμετείχα σε αγώνα για το Intercontinental Championship και για να ολοκληρώσω, ίσως να αντιμετώπιζα κάποιον όπως ο Undertaker ή ο John Cena ή οποιονδήποτε μπορεί να προσφέρει κορυφαίες εμφανίσεις. Πρόκειται για πραγματικά μεγάλες στιγμές. Εγώ έχω πολλές υπέροχες στιγμές. H WrestleMania είναι το μέρος όπου όλα τα μάτια του κόσμου είναι πάνω σου. Στην WrestleMania θα ήθελα να αντιμετωπίσω τον John Cena, καθώς έχω θέματα με τον τύπο. Έχω θέμα και με τον Undertaker. Θα το γούσταρα να βγάλω εκτός τον Undertaker. Πιστεύω πως το "The Living Truth" vs. "The DeadMan" είναι μια πολύ καλή ιστορία. Αυτούς τους δύο έχω θέσει στο οπτικό μου πεδίο και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα καταφέρω να αντιμετωπίσω κάποιον τους."


Το μόνο το οποίο απομένει είναι να δούμε τι ετοιμάζει το WWE για τον Elias στο "Grandest Stage of Them All".




Για το Ringside House,
Σταύρος Ντάντος
Νεότερη Παλαιότερη