Τέλος απ' το WWE η Lilian Garcia


Πρόσφατα έγινε η ανακοίνωση των δυσάρεστων νέων από την ίδια την Lilian που δυστυχώς θα αποχωρήσει..

Η Lilian Garcia ανακοίνωσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ότι θα αποχωρήσει απο το WWE για να σταθεί πλάι στον πατέρα της που δίνει μάχη με τον καρκίνο. 

"Τελευταία παίρνω πολλά tweets και μηνύματα που με ρωτούν εάν θα επιστρέψω στο WWE οπότε θα ήθελα να ανακοινώσω τι συμβαίνει.. Πολλά συναισθήματα με διακατέχουν τις τελευταίες μέρες τα οποία με κρατούν ξύπνια τις νύχτες. Όπως πολλοί ήδη ξέρουν, ο πατέρας μου δίνει μάχη με δύο διαφορετικούς τύπους καρκίνου. Δεν τα πηγαίνει όσο καλά όσο είχαμε αρχικά ελπίσει, επομένως δεν θα ταξιδεύω με το WWE πια. Θα ψάξω δουλειά κοντά στο σπίτι μου έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ταξιδεύω συνεχώς μακριά του. Αυτή τη στιγμή πραγματικά με χρειάζεται κι εγώ χρειάζομαι χρόνο να περάσω μαζί του. Θα σας παρακαλούσα να συνεχίσετε να προσεύχεστε για τον πατέρα μου και την οικογένεια μου. 

Ήταν μαγευτικά τα 15 χρόνια που πέρασα με το WWE και το WWE Universe το οποίο θέλω να ευχαριστήσω πολύ για όλη την αγάπη και την υποστήριξη. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους του WWE Superstars πολλοί απο τους οποίους έχουν γίνει πλέον καλοί μου φίλοι ! Είστε πραγματικά μια απίστευτη ομάδα ανθρώπων με απίστευτο ταλέντο! Ήταν τιμή μου που σας παρουσίαζα στο κοινό και έβλεπα κάθε εβδομάδα το ταλέντο που έχετε.. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη της ομάδας παραγωγής του WWE. Να ξέρετε έχω δει την δουλειά που ρίχνετε στα γραφεία και μπορώ να πω πως χωρίς εσάς αυτή η εταιρεία δεν θα είχε φτάσει στο σημείο που είναι σήμερα. 

Τελευταίο, ευχαριστώ το WWE για τα καταπληκτικά χρόνια που μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω και όλες τις αξέχαστες εμπειρίες. Σας ευχαριστώ όχι μόνο για την δουλειά μου ως εκφωνήτρια αλλά και για την ευκαιρία που μου δόθηκε να τραγουδήσω μπροστά σε τόσο κόσμο! 

Ευχαριστώ πολύ, σας αγαπώ με όλη την καρδιά μου...! "  ~ Lilian Garcia ~


Για το Ringside House,
Γρηγόρης Χριστακάκης
Νεότερη Παλαιότερη