Chris Jericho: "Φέτος ήταν ένας απο τους καλύτερους χρόνους της καριέρας μου".


Ο Υ2J μίλησε σε συνέντευξη για πολλά θέματα όπως και για τον ρόλο του στο WWE τον τελευταίο χρόνο.

Ο Jericho μίλησε πρόσφατα με τους "International Business Times" σε συνέντευξη και έδωσε την γνώμη του για το πως έχει εξελιχθεί ως τώρα η δουλειά του στο WWE τους τελευταίους 7 μήνες.

Ορίστε τι είχε να πει ο θρυλικός Y2J:
"Από την στιγμή που επέστρεψα αυτό ήταν το σχέδιο. Οπότε ο,τι έκανα, και όταν επιτέθηκα στο AJ πραγματοποιώντας heel turn, ήταν ήδη γραμμένο και σχεδιασμένο από καιρό. Ήταν ωραία για μένα όταν έβγαινα στον κόσμο ως babyface, παρόλο που ήξερα ότι έτσι ο χαρακτήρας μου ήταν αρκετά λιτός και βαρετός. Καταλάβαινα επίσης ότι το να παρακινείς τον κόσμο να φωνάζει 'rooty-tooty-booty' δεν ήταν και πολύ cool. Δεν ξέρω καν τι σημαίνει. Αλλά κάπου τότε ήταν που άρχισα να δίνω σημάδια ότι οδεύω προς heel turn. Οπότε πιστεύω ότι φέτος ήταν ένας από τους καλύτερους χρόνους της καριέρας μου και είναι χωρίς καμία αμφιβολία ο καλύτερος μου χρόνος από το 2008, 2009. Και ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει και τι θα συμβεί. Ποιος θα το περίμενε ότι θα μετέτρεπα το 'stupid idiot' σε σλόγκαν που θα φωνάζει ο κόσμος από τα καθίσματα τους στην αρένα;

Αυτό συνέβη λοιπόν και έχω περάσει τέλεια με το WWE το 2016 καθώς μου έχει δοθεί η ευκαιρία να δουλέψω με ταλέντα νέας γενιάς, οι οποίοι σκέφτονται όπως εγώ. Θέλουν να παρουσιάσουν στο κοινό εντυπωσιακούς αγώνες αφήνοντας έτσι το σημάδι τους στην ιστορία της εταιρείας. Κανείς δεν περίμενε ότι το 2016 θα ήταν ένας τόσο σημαντικός χρόνος για την καριέρα μου. Ούτε εγώ ο ίδιος δεν το περίμενα. Αλλά αφού έτσι έγιναν τα πράγματα προσπαθώ να δίνω στον κόσμο ότι καλύτερο μπορώ".


Για το Ringside House,
Γρηγόρης Χριστακάκης 
Νεότερη Παλαιότερη