Ο Jon Moxley γράφει βιβλίο


Ο Jon Moxley φαίνεται πως αξιοποιεί κατάλληλα τον χρόνο του εκτός αγωνιστικής δράσης γράφοντας ένα βιβλίο, και όπως φαίνεται υπάρχει αρκετός κόσμος που θα ήθελε πολύ να το διαβάσει.

Κατά την διάρκεια του Renee Paquette Oral Sessions podcast, η γυναίκα του Moxley αποκάλυψε ότι ο σύζυγος της ασχολείται με την γραφή ενός βιβλίου δίνοντας και μερικές λεπτομέρειες στους ακροατές.

«Δουλεύει με το δικό μου λάπτοπ και το δικό μου email, οπότε όταν στέλνει τα δικά του αρχεία στο δικό του email, αυτά αποθηκεύονται στον υπολογιστή μου. Τα έχω διαβάσει όλα και δεν έχω καμία αμφιβολία, έτσι κι αλλιώς πάντα του έλεγα πως πρέπει να γράψει ένα βιβλίο. Το γεγονός ότι το κάνει τώρα και πως το γράφει ο ίδιος το κάνει ακόμα καλύτερο, νομίζω ότι θα είναι αρκετά badass».

Ένα από τα άτομα που είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν αυτό το βιβλίο, ήταν και ο Tony Khan:

«Είναι τόσο ωραίο, και το καλύτερο μέρος της ανάγνωσης ήταν το γεγονός πως ένιωθες ότι το γράφει ο ίδιος. Είναι κυριολεκτικά σαν να τον ακούς να μιλάει. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον και είμαι πολύ ενθουσιασμένος».


0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Post a Comment (0)

Νεότερη Παλαιότερη