Sting: «Μου λείπει η σχέση μου με τους οπαδούς»


Ο Sting παρουσιάστηκε στο ντεμπούτο του SmackDown, αλλά δεν εμφανίστηκε στο σόου. Ωστόσο το "Instinct Culture" βρέθηκε στο μεγάλο event λίγο πριν την έναρξη του σόου με σκοπό να μιλήσει με τον WWE Hall of Famer, Sting.

Ο "Stinger" μίλησε για τα τελευταία του χρόνια στο WWE, ενώ τόνισε πως οι επαφές του με τον κόσμο δεν είναι ίδιες σε σχέση με παλιότερα. Παρακάτω ακολουθούν μερικά από τα λεγόμενα του Hall of Famer:

«Ένα από τα πράγματα που με κράτησαν κολλημένο με την επαγγελματική πάλη, όλα τα χρόνια που παλεύω, 30 χρόνια, ήταν οι οπαδοί. Όποιος σας πει ότι η γνώμη του κόσμου δεν μετράει, να ξέρετε πως σας λέει ψέματα. Πραγματικά μετράει η φωνή του κόσμου. Τους έχω απολαύσει και μου λείπει η σχέση μου με τους οπαδούς, όλα αυτά τα χρόνια. Όμορφες στιγμές. Γι' αυτό άλλωστε ήρθα εδώ απόψε, να πάρω μια γεύση από όλο αυτό».

Ο Sting ολοκλήρωσε λέγοντας:

«Έχω ακούσει όλα τα είδη των αντιδράσεων του κόσμου, αλλά οι οπαδοί του WWE είναι τεράστιοι και αρκετά πιστοί. Ποτέ δεν σκέφτηκα πως θα είμαι κάτω από την ομπρέλα του WWE, ποτέ δεν σκέφτηκα πως θα δώσω συνέντευξη στο πρώτο επεισόδιο του SmackDown στο FOX. Αυτό είναι το πρώτο μου SmackDοwn, και για να είμαι ειλικρινής δεν σκέφτηκα ποτέ ότι θα μου συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά έγινε και όλα είναι φανταστικά».

Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε αν το WWE χρησιμοποιήσει ξανά τον χαρακτήρα του θρυλικού Sting στην τηλεόραση, και πως θα τον χρησιμοποιήσει.


0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Post a Comment (0)

Νεότερη Παλαιότερη