Steve Austin: "Θα μπορούσα να αγωνιστώ ξανά"


Ο "Stone Cold" αναγκάστηκε να αποσυρθεί λόγω πολλαπλών τραυματισμών, αλλά πλέον είχε αρκετά χρόνια για να πάρει τα πάνω του.

Κατά την διάρκεια ενός επεισοδίου του "Steve Austin Show", δήλωσε τα εξής:

«Τις τελευταίες εβδομάδες, τόσο στο Raw Reunion στην Tampa, όσο και στο σόου του Raw στο Madison Square Garden, πάντα όλοι με ρωτούσαν: "Έι, Steve, βρίσκεσαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση. Νιώθεις ότι μπορείς να επιστρέψεις για έναν ακόμα αγώνα;" Και τους απαντούσα: "Ξέρετε, είναι πολύ δύσκολο να το σκέφτομαι".

«Σωματικά, θα μπορούσα να έχω έναν ακόμα αγώνα; Ναι, σίγουρα, και θα μπορούσα να βγάλω τον αγώνα χωρίς τραυματισμό. Φυσικά, πάντα υπάρχει το ρίσκο του τραυματισμού, καθώς εγώ σκέφτομαι τα χειρουργεία τα οποία είχα, όπου είχα σπονδυλική στένωση και αναγκάστηκα να αφαιρέσω τον σφιγκτήρα από την σπονδυλική μου στήλη και από τότε νιώθω καλύτερα. Τα νεύρα μου είναι σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με προηγούμενες φορές. Οπότε, ξέρετε, πάντα σε θεωρητικό επίπεδο, μπορώ να έχω έναν ακόμα αγώνα; Ναι...»

Μετά από τις συγκεκριμένες δηλώσεις, η υπόθεση αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο "Stone Cold" είναι από τους αγαπημένους παλαιστές πολλών οπαδών παγκοσμίως και πολλοί θα ήθελαν να δουν έναν ακόμα τελευταίο αγώνα του.


0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Post a Comment (0)

Νεότερη Παλαιότερη