Jon Moxley: "Όταν είσαι μέσα σε ρινγκ του WWE, νιώθεις ό,τι είναι μαζί σου ο Vince"


Ο Jon Moxley εδώ και λίγο καιρό βρίσκεται εκτός WWE και φαίνεται να το απολαμβάνει. Μπορεί να μην έχει το γεμάτο πρόγραμμα το οποίο είχε εντός WWE, αλλά του αρέσει να απολαμβάνει την ελευθερία του.

Πρόσφατα, είχε μια συνέντευξη με το ESPN, στην οποία σύγκρινε την τωρινή κατάσταση και την κατάσταση την οποία αντιμετώπιζε στο WWE. Χαρακτηριστικά δήλωσε:

"Στο WWE σχεδόν νιώθεις ό,τι ο Vince είναι μέσα στο ρινγκ μαζί σου, ότι ο παραγωγός είναι στο ρινγκ μαζί σου. Είναι σαν να έχεις δύο μικρές φυσαλίδες επάνω στον ώμο σου, τρία κεφάλια μέσα στο ρινγκ. Έτσι ξαφνικά, όταν βρέθηκα στο ρινγκ του New Japan, μέσα στα πέντε λεπτά του αγώνα, ένιωσα πως δεν υπήρχε φλυαρία. Δεν υπήρχε αυτή η φλυαρία ανάμεσα σε διαιτητή-παραγωγό-Vince. Υπήρχε ησυχία. Δεν το περίμενα αυτό. Ήμουν σε φάση: «Ουάου, είμαι μόνος μου πάλι. Είμαι απλά εγώ μέσα στο ρινγκ». Και τότε ξεκίνησα τον ξυλοδαρμό μου στον Juice Robinson και ένιωσα: «Ω ναι, αυτό συνήθιζα να κάνω»."

Ο Moxley έχει αγώνα στο AEW: All Out στις 31 Αυγούστου, με αντίπαλο τον Kenny Omega. Ωστόσο, είναι μέσα και στο τουρνουά G1 Klimax του NJPW και θα έχουν ενδιαφέρον οι αγώνες του.


0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Post a Comment (0)

Νεότερη Παλαιότερη