RVD: "Από το 2001 έως το 2014 έκανα μαριχουάνα για να αποδίδω καλύτερα στους αγώνες"


Όπως όλοι γνωρίζουμε ο Rob Van Dam εδώ και αρκετά χρόνια είναι υπέρ της νομιμοποίησης της μαριχουάνας στις Η.Π.Α. και το δηλώνει συχνά σε κάθε συνέντευξή του. Πλέον όμως, που όσο ο καιρός περνά η μαριχουάνα γίνεται νόμιμη, ο RVD μιλάει ανοιχτά για το θέμα.

Κατά την διάρκειας μιας πρόσφατης συνέντευξης του, ο πρώην WWE Superstar ανέφερε πως πίσω στις εποχές του ECW πριν τους αγώνες έκανε πάντα μαριχουάνα, ώστε να χαλαρώνει και να μην έχει άγχος. Το ίδιο ισχύει και για την πορεία του στο WWE από το 2001 έως το 2014 δηλώνοντας πως στο 90% των αγώνων ήταν υπό την επήρεια της μαριχουάνας.

"Θέλω να είμαι ειλικρινής, στο ECW ήμουν 100% μαστουρωμένος στους αγώνες μου. Από το 2001 μέχρι και τα τέλη του 2014 όσο ήμουν στο WWE ήμουν κοντά στο 90%. Και αυτό διότι με βοηθούσε να χαλαρώσω πριν τους αγώνες μου, και να αποδίδω καλύτερα."

Επίσης, ρωτήθηκε αν είναι επικίνδυνο να αγωνιστεί κάποιος μετά την χρήση της κάνναβης. Εκεί απάντησε πως ο ίδιος είχε συνηθίσει να το κάνει και μπορούσε να ελέγξει τις κινήσεις του στο ρινγκ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν προτείνει σε κάποιον νέο παλαιστή να κάνει το ίδιο.

ίσω στις παλιές καλές μέρες, υπήρξε αρκετός κόσμος που πίστευε ότι θα χτυπήσω άσχημα τους αντιπάλους μου στο ρινγκ κατά την διάρκεια του αγώνα, διότι ήμουν μαστουρωμένος. Παρ' όλα αυτά δεν με επηρέαζε σε τέτοιο επίπεδο. Θέλω να πω, αν είσαι εθισμένος σε αυτό τότε το συνηθίζεις και μπορείς να το ελέγξεις. Αν είσαι νέος και δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ, σαφώς και θα έχεις προβλήματα."

Ο Rob Van Dam υπέγραψε πρόσφατα νέο συμβόλαιο με το Impact Wrestling, αλλά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σχετικά με τις δηλώσεις του διότι πλέον όλοι το γνωρίζουν. Αυτό που πραγματικά τους ενδιαφέρει είναι να διασκεδάζει τον κόσμο όταν βγαίνει έξω στο ρινγκ.






για το Ringside House,
Αποστόλης Μάρης
Νεότερη Παλαιότερη