Randy Orton: "Έμεινα λίγο πίσω μετά την κόντρα με τον Brock Lesnar"

   Ο νυν superstar του WWE, Randy Orton, έδωσε συνέντευξη στο IGN προκειμένου να προωθήσει τη WrestleMania. Στη διάρκεια της, μίλησε για πολλά όμορφα θέματα, ανάμεσα στα οποία και το ότι έχασε σημαντικό momentum μετά τη λήξη της κόντρας του με τον Brock Lesnar. Επίσης, έπλεξε το εγκώμιο της κόντρας του με τον Bray Wyatt, χαρακτηρίζοντας την μάλιστα ως την πιο διασκεδαστική κόντρα στην οποία έχει συμμετάσχει τα τελευταία χρόνια.


   Για το ότι τα όσα διαδραματίστηκαν στην κόντρα ανάμεσα σε αυτόν και τον Brock Lesnar, τον άφησαν να χάσει σημαντικό momentum:
   "Επέστρεψα τον Ιούλιο που μας πέρασε. Είχα μείνει εκτός για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω τραυματισμού που είχα υποστεί. Προγραμματισμένος αγώνας για το πρώτο μου PPV ήταν αυτός απέναντι στον Brock Lesnar, μια πολεμική μηχανή. Ήρθαμε αντιμέτωποι, με διέλυσε, έχυσα πολύ αίμα στο συγκεκριμένο αγώνα. Για να πω την αλήθεια, όλο αυτό με έκανε να μείνω λίγο πίσω. Μου πήρε κάποιους μήνες μέχρι να ξαναβρώ το χαμένο μου momentum."     
                                                               
Αποτέλεσμα εικόνας για randy orton vs brock lesnar

   Για την κόντρα του με τον Bray Wyatt:
   "Στη συνέχεια, ξεκίνησε το σενάριο με τον Bray Wyatt και πραγματικά δε θυμάμαι ποτέ να έχω διασκεδάσει τόσο πολύ σε μια κόντρα, όσο σε αυτή, τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια. Οι μάχες μου απέναντι τους, τα mind games, τα promos, η ένταξη μου στη Wyatt Family. Το τελευταίο μου έδωσε την ευκαιρία να ξαναδουλέψω ως heel, κάτι που μου είχε λείψει. Είναι κοινό μυστικό εξάλλου πως προτιμώ να είμαι heel από babyface. Ήταν λοιπόν πολύ ωραίο για εμένα που είχα την ευκαιρία να δουλέψω ως "κακός", έστω και για λίγο. Στη συνέχεια βέβαια ξανάγινα face. Θα ήθελα τόσο πολύ να παρέμενα heel. Για να απαντήσω όμως στην ερώτηση σου (εκείνου που του πήρε τη συνέντευξη), θα παλέψουμε με τον Bray Wyatt στη WrestleMania και ανυπομονώ γι' αυτή τη στιγμή. Έχω να παλέψω εκεί δυο χρόνια. Ανυπομονώ να φέρω τα παιδιά μου, και τα πέντε, στην πρώτη σειρά του σταδίου, ώστε να παρακολουθήσουν τον πατέρα τους να διαλύει τον Bray Wyatt! "

                                          Αποτέλεσμα εικόνας για randy orton bray wyatt

   Για το Ringside House,
   Kill Bill
Νεότερη Παλαιότερη