O Big Show μιλάει για την δυσαρέσκειά του σχετικά με την WM και την ριζική εξέλιξη των γιγαντόσωμων παλαιστών


O Big Show έδωσε πρόσφατα συνέντευξη στο Sporting News και μίλησε για αρκετά θέματα που απασχολούν τον χώρο όπως για παράδειγμα την αναμέτρηση του με τον Shaquille O'Neal και το αν πρέπει να είναι αθλητικοί οι παλαιστές της δικιάς του κατηγορίας. Μερικά στιγμιότυπα της συνέντευξης του:

Όσον αφορά τον αγώνα του με τον Shaquille O'Neal:


''Είναι λίγο απογοητευτικό διότι το συμβόλαιο μου λήγει τον Φεβρουάριο του 2018. Όποτε δεν γνωρίζω τι επρόκειτο να συμβεί από τώρα μέχρι τότε. Δεν ξέρω αν θα υπάρξει άλλη ευκαιρία για εμένα την επόμενη χρονιά στην Wrestlemania ή όχι. Υπάρχει καταιγιστική άνοδος νέων ταλέντων και εγώ έχω ολοκληρώσει τον κύκλο μου σαν wrestler άρα δεν είμαι η πρώτη τους επιλογή. Αυτή ήταν ίσως η τελευταία μου ευκαιρία σε ένα σημαντικό αγώνα ενάντια στον Shaq και τις ωραίες στιγμές που θα περνούσαμε μαζί.''

''Ωστόσο εκτός του συμβολαίου μου υπάρχει κι ένα άλλο θέμα το οποίο είναι ανάμεσα στον Shaq και το WWE. Ότι θέμα είναι αυτό μιας και κανείς δεν γνωρίζει. Είτε αυτό ή είδε (ο Shaq) ότι είμαι σε πολύ καλή φόρμα, φοβήθηκε και αποφάσισε να κάνει πίσω. Είναι πολύ εύκολο να λες ότι θα μπεις μέσα στο ring αλλά θέλει κουράγιο και ψυχολογία για να κάνεις αυτά που κάνουμε εμείς. Το καταλαβαίνω αν φοβάται απλώς να μην ρίξει το φταίξιμο σε εμένα διότι δεν φταίω εγώ. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις θάρρος και να πεις δημοσίως ότι φοβάσαι.''

''Τώρα βέβαια εγώ τον μειώνω. Ο Shaq είναι ένας από τους καλύτερους ψηλούς στην ιστορία του NBA, χωρίς καμία αμφιβολία. Τον αγαπώ σαν μπασκετμπολίστα αλλά και σαν άνθρωπο. Είναι λίγο απογοητευτικό διότι είναι σημαντικός αυτός ο αγώνας για εμένα. Ωστόσο αν δεν διεξαχθεί αυτός ο αγώνας ξέρω από τα χρόνια μου στην εταιρεία πως με κάποιο τρόπο θα πάρω μέρος στο show και ότι μπορώ να το κάνω αξιομνημόνευτο. Αν τελικά μάθω ότι δεν θα είμαι στην Wrestlemania και πάλι δεν θα έχω πρόβλημα διότι έχω συμπεριληφθεί σε πολλά Wrestlemania moments και η Wrestlemania είναι το 'Showcase of the Immortals'. Οι παλαιστές που παίρνουν μέρος σε αυτή αξίζουν να βρίσκονται εκεί διότι έχουν δουλέψει σκληρά και θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό. Θα είμαι εκεί. Ο Shaq δεν μένει στο Orlando; Θα πάω εκεί και θα εμφανιστώ. Εξάλλου όπως έχω ξαναπεί, τρεις κινήσεις έχω. Ένα headbutt, ένα chop και το chokeslam. Shaq εμφανίσου, και ευχαρίστως να εκτελέσω και τις τρεις πάνω σου.''

Σχετικά με την συνεργασία του με τον Braun Strowman:

''Το θέμα με πολλούς με πολλούς γιγαντόσωμους παλαιστές, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, είναι ότι μπορούμε να δουλέψουμε το ίδιο με άλλους πολύ πιο μικρόσωμους από εμάς. Όταν ξεκίνησα, λάμβανα παρατηρήσεις διότι εκτελούσα πολλά dropkicks από το τρίτο σχοινί, για sunset flips και γενικότερα επειδή έδειχνα τον αθλητισμό μου. Πολλά χρόνια πριν, σε έναν αγώνα μου με τον Kane κάναμε λίγο chain wrestling. O Kane είναι ένας από τους καλύτερους μεγαλόσωμους παλαιστές όλων των εποχών. Ήμασταν προπονημένοι και οι δύο με τον ίδιο τρόπο. Δεχόμασταν hip tosses, backdrops και armdrags ενώ ξέραμε να εκτελούμε wristlocks, hammerlocks, headlocks, reversals και counters. Ξέρουμε πολλά αλλά σπάνια έως ποτέ τα χρησιμοποιούμε. Σου παίρνει τόσο καιρό να τα μάθεις και ξαφνικά αντιλαμβάνεσαι ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσεις. Απογοητεύεσαι σαν big guy. Πιστεύω ότι με την ευκαιρία που είχα ενάντια στον Braun κατάλαβα ότι ο χώρος εξελίσσεται και ο Vince έχει δημιουργήσει μια διαφορετική ιδέα για εμάς. Δεν θέλει να κινούμαστε αργά αλλά να είμαστε αθλητικοί και εκρηκτικοί. Οι παλιές μέρες του Andre The Giant, τις οποίες ο Vince πλέον μισεί πέρασαν. Θέλω να καταλάβετε το γεγονός ότι βοήθησα τον Braun να καταλάβει πόσο καλός αθλητής είναι και εγώ πως μπορώ να μείνω στην εταιρεία σαν ένας πρόθυμος βετεράνος. Αυτό κιόλας μας βοήθησε στο να πάρουμε θετικές αντιδράσεις και ήταν όμορφο να έχεις κάποιον που μπορείς να δουλέψεις μαζί του. Ελπίζω να βρεθούμε πάλι στο ring μαζί πριν αποσυρθώ και γιατί όχι, να επεκταθούμε και λίγο.''


Ο Big Show μίλησε επίσης για ταινίες, το χάσιμο των κιλών του και αν μπορεί να εκτελέσει ακόμα moonsault. Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη εδώ.



Για το Ringside House,
Δημήτρης Μπίκος (JimSR)
Νεότερη Παλαιότερη