Steve Austin για όλους και όλα!


Στο πρόσφατο podcast του, ο Stone Cold δεν παρέλειψε να κάνει μια διασκεδαστική "βουτιά" στο παρελθόν, να αναφερθεί στα ψευδώνυμα του καθώς και το πως "βγήκαν" στην επιφάνεια αλλά και είπε τη γνώμη του για τη γυναικεία division.

Αναφορικά με το Smoking Skull Belt:

"Η ιδέα ανοίκει στους Road Warrios(Animal & Hawk). Μόλις κέρδισα τον τίτλο, μου είπαν πως είμαι ο Stone Cold και χρειάζομαι δικό μου τίτλο! Με έπεισαν πως πρέπει να αλλάξω το logo του τίτλου και τους το χρωστάω."

Για την προέλευση των ψευδωνύμων του:

"Ανήκον στον καλύτερο σχολιαστή όλων των εποχών, τον Jim Ross. Τα σκεφτόταν στη στιγμή και δεν έχανε χρόνο να τα αναφέρει. Η περσόνα του Stone Cold που έχει καθιερωθεί ανοίκει ως ένα μεγάλο της μέρος στον JR. Εγώ ήμουν απλά ο Stone Cold, εντός και εκτός ρινγκ. Εκείνος όμως μου έδωσε παραπάνω αέρα."

Για τη γυναικεία division τη σήμερον ημέρα:

"Δεν είναι πλέον divas. Είναι superstars. H γυναικεία πάλη έχει αλλάξει τρομερά, έχει "μεγαλώσει" πολύ. Είμαι πολύ χαρούμενος που τελείωσε η εποχή των divas επειδή είναι κρίμα για τις ταλαντούχες superstars να χαραμίζονται."


για το Ringside House,
Γιώργος Γκίκας
Νεότερη Παλαιότερη