ROYAL RUMBLE 2016: Το Review του Φαλακρού Γκουρού!


Ο "Φαλακρός Γκουρού του Wrestling" Παναγιώτης Αθανασάκος γράφει την άποψη του για το φετινό Royal Rumble. Διαβάστε Παρακάτω.


Ξεκινώντας με το kick-off δεν μπορώ να πω ότι ήταν όντως σημαντική νίκη για όποια ομάδα και να κέρδιζε καθώς θα είχαν την ίδια ή παρόμοια μοίρα μέσα στο Rumble match, ο αγώνας δεν μου άρεσε ξεκάθαρα...έχουμε δει πολύ καλύτερα kick-off. Αψεγάδιαστο το Last Man Standing match που με πέταξε αρκετές φορές από την θέση μου και βρίσκω σωστή την νίκη του Ambrose, δεν μπορούμε να παίζουμε την κολοκυθιά με τα championship εξάλλου ο Kevin Owens θα έχει άλλα πράγματα να ασχοληθεί εν όψει Wrestlemania. Μέτριο σε πλαίσια Monday Night RAW το WWE Tag Team Championship match, οι Usos μπορεί να ήταν η καλύτερη επιλογή για διεκδικητές αλλά παραείναι "καθαροί" για να αντιμετωπίσουν την New Day, το ξέχασαν το Twin Magic? Άρτιο ήταν και το United States Championship match αν εξαιρέσουμε το botchάκι του Kalisto, from zero to hero ο μασκοφόρος δράκος και ελπίζω αυτή την φορά να μην χάσει τον τίτλο σε κάποιο εβδομαδιαίο show, κάτι μέσα μου μου λέει πως πολλοί θα είναι αυτοί που θα κυνηγήσουν τον τίτλο στο Fastlane. Για το Divas match δεν θα πω πολλά πέρα ότι θα ζητούσα refund για το φιλί του Nature Boy στην "γυναίκα" μου (αηδίασε το κοριτσάκι) και πως αναμένεται να δούμε θεϊκή κόντρα με την Boss και την Charlotte, καλο match thought. Και πάμε στο καλύτερο Royal Rumble των τελευταίων ετών που ξεκίνησε όπως τελείωσε πέρυσι, εντάξει εμένα σαφέστατα και δεν έκλεισε το λαρύγγι μου στην εμφάνιση του AJ Styles αλλά ανατρίχιασα μόλις πάτησε το πόδι του στην αρένα, για R-Truth/Kofi Kingston δεν χρειάζεται να πω κάτι μιας και μου χάρισαν γέλιο μέχρι δακρύων μετά το shock που έπαθα με το "Φαινόμενο". Ευχαριστημένο με άφησε και η εμφάνιση του Sami Zayn στον αγώνα που επιτέλους πήρε εκδίκηση από τον Kevin Owens, χάρηκα πραγματικά την Wyatt Family και τον χαμό που προσέφερε, δεν διαφωνώ ναι...τους κατέστρεψε ο υπεραθλητής Lesnar αλλά είδαμε ποιος γέλασε τελευταίος αργότερα. Μεγάλη θλίψη και οργή μου προκάλεσε ο αποκλεισμός του Bray Wyatt και μια θερμή παράκληση σε όλους τους fan του Bray θα ήταν να μην περιμένουν ποτέ τίποτα από τον συγκεκριμένο όσον αφορά το championship gold, ένας Dean Ambrose θεός αν και μισοδιαλυμένος πήγε να μας σοκάρει στο τέλος αλλά φυσικά και δεν θα γινόταν γιατί ήταν ο Triple H εκεί, είμαι εντελώς αντίθετος με την νίκη του Game μιας και δεν μπορούμε να έχουμε ήδη περιορισμένο title picture και να μου σκάει το "αφεντικό" και να μας κόβει τα γόνατα, δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ μεγάλωσα με τα title reigns του Triple H και αυτά είναι ακριβώς που θέλω να θυμάμαι, προφανώς δεν μπορεί να καταλάβει κανείς εκεί μέσα πως το wrestling πρέπει να ξεφύγει από την σκιά του παρελθόντος. Άντε και του χρόνου έχουμε νέους rookies με potential να χτίσουν το όνομα τους όπως Mark Henry, Kane, Big Show, Goldust, R-Truth & Dudley Boyz ...


με λίγα λόγια...


Πιστεύω όντως ότι ήταν το καλύτερο Rumble τα τελευταία 4 χρόνια μπορεί όμως και να είμαι λίγο παραπάνω ενθουσιασμένος μετά το περσινό φιάσκο, όπως εξέφρασα παραπάνω δεν έμεινα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αλλά μου το πέρασαν τόσο θετικά όσον αφορά την όλη ροή και διάρκεια του αγώνα που παρά τον προβλέψιμο νικητή κατάφερε να είναι εντυπωσιακό αντιθέτως με τα 2014-15. Δυνατά απόψε στο RAW για να δούμε πως θα γεμίσει το "παγωμένο" Fastlane.


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ PPV: 8/10



Παναγιώτης Αθανασάκος
Νεότερη Παλαιότερη