Edge: "Ελπίζω να εμφανιστώ στην WrestleMania 32".

Ο Edge παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στο Slam Wrestling, καθώς τόνισε μερικά λόγια για την εκπομπή του στο WWE Network, για τον Christian, αλλά και για πιθανή εμφάνισή του στην WrestleMania 32 στο Ντάλας.

Ο WWE Hall of Famer ξεκίνησε λέγοντας:

"Το WWE μας έχει παραχωρήσει μια ελευθερία στο πως να κάνουμε την εκπομπή μας μαζί με τον Christian, ωστόσο η εκπομπή μας στο WWE Network έχει μεγάλη επιτυχία, εγώ και ο Christian δεν το αντιμετωπίζουμε ως "δουλειά", αλλά ως τρόπο διασκέδασης. Στις αρχές ήμουν λιγάκι διστακτικός, αλλά ο Christian με προσέγγισε να ξεκινήσουμε την συγκεκριμένη εκπομπή, αυτός έχει συμβόλαιο με το WWE, εγώ όχι".

Ο "Rated-R Superstar" τελείωσε με τα εξής λόγια:

"Προσωπικά δεν γνωρίζω εάν έχω χρόνο να εμφανιστώ σε WrestleMania, τελευταία φορά που έδωσα παρών σε WrestleMania, ήταν το 2012 όταν εντάχθηκα και στο Hall of Fame. Ελπίζω φέτος με την εκπομπή να έχω την δυνατότητα να παρευρεθώ στο μεγαλύτερο Pay-Per-View της χρονιάς".


Νεότερη Παλαιότερη