Ο Kurt Angle συγκρίνει το WWE με το TNA.

Ο Kurt Angle παραχώρησε πρόσφατα μια συνέντευξη, όπου σύγκρινε τους σταθμούς της καριέρας του στα ρινγκ (WWE και TNA).

Συγκεκριμένα ο 46χρονος τόνισε:

"Δεν είναι εύκολο να το πω, αλλά πιστεύω πως η καριέρα μου στο Total Nonstop Action ήταν καλύτερη από αυτή στο World Wrestling Entertainment, στο WWE πάλεψα με σπουδαίους παλαιστές όπως Eddie Guerrero, Edge, Chris Benoit, Rock, Shawn Michaels, Triple H και διάφορα ακόμη σπουδαία ονόματα της εταιρίας. Όμως στο TNA πιστεύω πως διασκέδασα περισσότερο, και ο λόγος είναι ότι κατά κάποιον τρόπο ωρίμασα και απέκτησα νέες εμπειρίες από εκεί."

Στην συνέχεια ανέφερε τον υπόλοιπο χρόνο του στα ρινγκ του Pro Wrestling:

"Δεν έχω σκοπό να συνεχίσω να αγωνίζομαι για πολύ ακόμα, έχω πει σε φίλους μου (παλαιστές) πως θα συνεχίσω τουλάχιστον για 5 ακόμη χρόνια στο Pro Wrestling, δεν είμαι τύπος που να αναγνωρίζω την στιγμή της αποχώρησης μου. Ωστόσο, στην ελευθέρα πάλη αφού κατέκτησα το μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες αποφάσισα να σταματήσω αμέσως, είχα την δυνατότητα να συνεχίσω για τουλάχιστον 4 ακόμη χρόνια, αλλά προτίμησα να σταματήσω και να ασχοληθώ με αυτό που αγαπώ, το Pro Wrestling."

Νεότερη Παλαιότερη