Θετικός στο ενδεχόμενο επιστροφής του στο WWE είναι ο Rey Mysterio.

Άλλος ένα πρώην WWE Superstar παραχώρησε συνέντευξη, καθώς φάνηκε ανοιχτός στο ενδεχόμενο επιστροφής του στο World Wrestling Entertainment.

Αρχικά, ο γνωστός Luchador μέσω μερικών δηλώσεων στο WrestleTalkTV φάνηκε θετικός στο ενδεχόμενο επιστροφής του στο WWE, συγκεκριμένα ο "Master of 619" τόνισε:

"Ποτέ μην λες ποτέ, αυτή τη στιγμή είμαι ικανοποιημένος και ευχαριστημένος διότι διασκεδάζω και απολαμβάνω την ζωή μου. Μερικές φορές συνειδητοποιείς πως τα λεφτά δεν είναι το παν, αν και στο WWE έβγαλα αρκετά χρήματα, ταξίδεψα παντού και έκανα πολλά πράγματα στα ρινγκ, αλλά το πρόβλημα ήταν πως μου έλειπε η οικογένεια μου. Εάν προκύψει κάτι, και είναι μια καλή ευκαιρία για εμένα, με ελαφρύτερο και ελαστικότερο πρόγραμμα, γιατί όχι;".

Νεότερη Παλαιότερη