Ο Cesaro μιλάει για τις ταμπέλες "Cesaro Section".

Ο πολυτάλαντος σε όλους μας, Cesaro παραχώρησε πρόσφατα μια συνέντευξη στο Upvoted, όπου έδωσε μερικές απαντήσεις για τους οπαδούς και τις ταμπέλες "Cesaro Section".

Συγκεκριμένα ο Ελβετός ανέφερε:

"Για πρώτη φορά που είδα τις ταμπέλες αυτές, ήταν πριν 2 χρόνια στο Nashville, και ένιωσα πολύ όμορφα, από τότε το θέμα άρχισε να δυναμώνει. Το σημαντικότερο για εμένα είναι πως αυτή η ιδέα ήταν μια πρωτοβουλία των οπαδών, αυτό με κάνει υπερήφανο. Αυτό με ενώνει με τους οπαδούς μου, και με βοηθάει στο να συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω. Δεν περίμενα ποτέ κάτι τέτοιο από τον κόσμο, διότι οι οπαδοί μου είχαν αρχίσει να μειώνονται! Οι ταμπέλες αυτές άρχισαν να εμφανίζονται αυξημένα μετά από τους 2 αγώνες με τον John Cena. Την ημέρα που εμφανίστηκα στο MizTV, γυρίζω και βλέπω παντού ταμπέλες "Cesaro Section", αυτό που μου συνέβη εκείνη την στιγμή ήταν συναρπαστικό. Σίγουρα μια από τις αγαπημένες μου στιγμές όσο καιρό εργάζομαι για το WWE."

Νεότερη Παλαιότερη