Natalya: "Περήφανη για τον θείο μου"


Μετά την επίθεση του δέχτηκε ο Bret Hart κατά την διάρκεια του WWE Hall of Fame, η Natalya τοποθετήθηκε για το γεγονός σχολιάζοντας την αντίδραση του κόσμου και την αγάπη προς τον Θείο της.

Είμαι τόσο περήφανη για τον Θείο μου, Bret Hart, κατά την διάρκεια της αποψινής τελετής του WWE Hall of Fame. Ο Bret κέρδισε τον καρκίνο, ξεπέρασε ένα εγκεφαλικό επεισόδιο, και είναι ένας από τους μεγαλύτερους παλαιστές όλων των εποχών. Δεν αξίζει να δέχεται επίθεση από κανέναν. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να χαλάσει μια τόσο όμορφη στιγμή του θείου μου και του μπαμπά μου. Ευχαριστώ τον κόσμο για την υποστήριξη!

Η ομιλία του "Hitman" στο Hall of Fame συνεχίστηκε κανονικά, και έκλεισε με όμορφο τρόπο παρά την επίθεση που δέχτηκε.





για το Ringside House,
Αποστόλης Μάρης
Νεότερη Παλαιότερη