Alberto Del Rio:"Η πόρτα του WWE είναι ανοιχτή για να επιστρέψω"


Ο Alberto Del Rio, ή όπως είναι ευρύτερα γνωστός ως Alberto El Patron, τον τελευταίο καιρό δεν αγωνίζεται γιατί ήθελε να επικεντρωθεί στην οικογένεια του.

Σε πρόσφατη συνέντευξη, δήλωσε πως ο ίδιος και το WWE βελτίωσαν τις σχέσεις τους μετά το συμβάν με τον HHH και υπάρχει η επιλογή του να επιστρέψει στην εταιρία. Δήλωσε τα εξής:

"Τώρα όλα είναι σε φυσιολογική κατάσταση μαζί τους,απολογήθηκα και έσφιξα τα χέρια με τον κύριο Levesque(HHH),με τον οποίο βέβαια δεν συμφωνώ σε πολλά θέματα, ειδικότερα για τον τρόπο με τον οποίο όλα έγιναν και τελείωσαν, αλλά δεν έπρεπε ποτέ να ξεπεράσω τα όρια και να μην τον σεβαστώ. Ένας άντρας θεωρείται άντρας μόνο όταν παραδέχεται τα λάθη του. Βίωσα μια δύσκολη στιγμή στη ζωή μου: 1 χρόνο και 2 μήνες όπου έπρεπε να κερδίσω την πιο δύσκολη μάχη της ζωής μου, απέναντι στον ίδιο μου τον εαυτό. Σχετικά με την επιστροφή στο WWE προτού αποσυρθώ, δεν έχει να κάνει με το εάν θέλω να επιστρέψω ή αν με θέλουν εκείνοι να επιστρέψω. Γιατί ούτε εγώ θέλω ή ελπίζω ό,τι θα επιστρέψω αλλά ούτε εκείνοι θέλουν ή αναμένουν την επιστροφή μου. Αλλά και οι δύο πλευρές προσέγγισαν η μία την άλλη για να επιτευχθεί "ειρήνη", ανοίγοντας την πόρτα για μια επιστροφή προτού κρεμάσω τα παπούτσια, έτσι ώστε να έχω κάποιους τελευταίους αγώνες στο WWE. Το ξεκαθαρίζω:ούτε εγώ τους παρακάλεσα, αλλά ούτε και οι ίδιοι με παρακάλεσαν. Απλά η πόρτα είναι ανοιχτή για κάποια μελλοντική συνεργασία."



Η αλήθεια είναι ό,τι δεν γνωρίζουμε πως θα αξιοποιηθεί εάν επιστρέψει. Πάντως ο Vince μπορεί να ετοιμάσει κάτι ενδιαφέρον για τον Alberto, εφόσον επιστρέψει.





Για το Ringside House,
Σταύρος Ντάντος 
Νεότερη Παλαιότερη