O Mike Knox δεν υπέγραψε συμβόλαιο με το WWE


Ο Mike Knox δεν υπέγραψε συμβόλαιο με το WWE για μια πιθανή επιστροφή όπως προτάθηκε πριν μερικές ώρες μέσω των social media.

Αυτό που έγινε ήταν το εξής: Κάποιος έφτιαξε ένα ψεύτικο media account χρησιμοποιώντας το όνομα του Knox και δημοσίευσε updates σαν να ήταν φαινομενικά former WWE Superstar. Γι' αυτούς που δεν το παρατήρησαν, σας γράφουμε αυτά που έγραψε ο... ψεύτικος Mike Knox:

«Όπως όλοι γνωρίζετε, είμαι πρώην WWE & TNA Superstar. Όπως επίσης όλοι γνωρίζετε το WWE ψάχνει βετεράνους  Superstars για να βοηθήσουν να γεμίσει το roster του RAW και του SmackDown. Προσφάτως, με πλησίασε ένας άντρας που τον λέγανε Mark Carrano. Μου έκανε πρόταση για full-time εμφανίσεις στο RAW. Του αρνήθηκα ευγενικά. Είμαι 38 χρονών, το σώμα μου δεν είναι πλέον σε θέση να κάνω full-time εμφανίσεις όπως έκανα το 2006, πριν 10 χρόνια. Μου αρέσει η ιδέα να είμαι σε ανεξάρτητη σκηνή διότι πρέπει να επιλέξω τις ημερομηνίες που θέλω να εργαστώ. Μετά τα θέματα διάσεισης που είχα στο παρελθόν, οι γιατροί με συμβούλευσαν να σταματήσω το Wrestling. Εγώ αρνήθηκα. Μετά από 2 μήνες, έκανα μια ακόμη θεραπεία και ήταν ξεκάθαρο ότι θα μπορούσα να συμμετέχω ξανά στους αγώνες. Αν και δεν ένιωθα όσο καλά ένιωθα άλλες φορές πάλευα κανονικά. Από τον Φεβρουάριο του 2016, έχω αποσυρθεί. Εάν το WWE αποφασίσει να αναθεωρίσει και να μου προσφέρει part-time εμφανίσεις, θα δεχτώ με μεγάλη χαρά. Δεν έχω κακές σχέσεις με το WWE απλά δεν μπορώ σωματικά πλέον να συμμετέχω σε full-time εμφανίσεις. Καθόσον επιστρέψω στο TNA, σκεφτείτε το. Τουλάχιστον το WWE ξέρει να πληρώνει τα ταλέντα του, στην ώρα του! Απλά λέγοντας...»

- Mike Hettinga
~ AKA Mike Knox, Knux and Mike Knux ~


για το Ringside House,
Χρήστος Δήμου
Νεότερη Παλαιότερη