Συνέντευξη του Greek God Papadon στο Ringside House


Ο Αποστόλης Μάρης του Ringside House, είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει με τον Greek God Papadon για μια αποκλειστική συνέντευξη στο site μας. Ο Dimitrios Papadon αγωνίζεται σε Indy Promotions των Η.Π.Α. έχοντας την persona του ένα και μοναδικού... Έλληνα Θεού.

Το πραγματικό του όνομα είναι Δημήτριος Παπαντωνίου, και γεννήθηκε στις 17 Ιουλίου του 1977 στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης. Είναι Αμερικάνος ενώ έχει καταγωγή από την Ελλάδα, μάλιστα προπονήθηκε από τους Homicide και Mikey Whipwreck, ώσπου έκανε το ντεμπούτο του το 1999. Ο Papadon απάντησε στις δικές μας ερωτήσεις σχετικά με την καριέρα του στα ρινγκ, ακολουθεί η αποκλειστική συνέντευξη στο Ringside House.


Αποστόλης: Η πρώτη μας ερώτηση είναι, πως αποφάσισες να γίνεις επαγγελματίας παλαιστής, και πόσο καιρό υπήρξες οπαδός του Pro Wrestling;

Papadon: Υπήρξα οπαδός του Pro Wrestling από τότε που ήμουν μικρό παιδί. Μεγαλώνοντας στην Νέα Υόρκη άρχισα να παρακολουθώ το WWE (WWF τότε) και μάλιστα ήμουν ένας οπαδός του Hulk Hogan. Αλλά καθώς μεγάλωνα, αγάπησα το NWA (Promotion του Jim Crockett). Ήμουν μεγάλος οπαδός του JCP. Θυμάμαι, ήταν ένας αγώνας στην τηλεόραση μεταξύ Sting και Ric Flair, και όταν το είδα αποφάσισα να γίνω Pro Wrestler. Δεν ήταν στο Clash of Champions ούτε το Great American Bash ο αγώνας των Sting & Ric Flair που είχα δει. Νομίζω ήταν ένα TV Match στο κανάλι 11 της New York. Πιστεύω το show ήταν το NWA Power Pro.

Αποστόλης: Πως σκέφτηκες την ιδέα για τον χαρακτήρα του «Greek God» ;

Papadon: Αρχικά χρειαζόμουν ένα όνομα, και ήθελα κάτι πραγματικό. Το όνομά μου είναι Δημήτρης Παπαντωνίου, και έβγαλα το «ΙΟΥ» και το έκανα Papadon. Κάποτε, ήμουν σε μια ομάδα που την έλεγαν «Solution» με έναν παλαιστή που ονομάζεται Havok, μετά από 5 με 5,5 χρόνια μαζί με την Solution αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε ξεχωριστούς δρόμους. Τότε άρχισα και την singles καριέρα μου, και χρειαζόμουν ένα gimmick/persona για να κάνω κάτι το πραγματικό αλλά διαφορετικό. Είπα ότι είμαι Έλληνας. Ενημερώθηκα πως δεν υπάρχουν Έλληνες παλαιστές στην τηλεόραση, και είπα να το δοκιμάσω. Γι’ αυτό και ήθελα το παρατσούκλι μου να έχει δύο G’s. Έτσι το έκανα «’The Greek God’ Dimitrios Papadon». Πάντως, η Ελληνική μου persona δεν σχετίζεται για έναν θεό του Ολύμπου που ρίχνει αστραπές στους ανθρώπους. Βασικά, οι Έλληνες έχουμε εφεύρει τα πάντα, όπως και την πάλη. Το γεγονός ότι είμαι Έλληνας με κάνει απλά καλύτερο από όλους τους άλλους.


Αποστόλης: Ποια πιστεύεις ότι είναι η πιο περήφανη στιγμή της καριέρας σου μέχρι σήμερα;

Papadon: Πωπω, υπάρχουν πραγματικά τόσες πολλές στιγμές για να επιλέξω. Έχω κερδίσει πολλούς τίτλους, έχω παλέψει σε όλο τον κόσμο, έχω μοιραστεί το ρινγκ και τα αποδυτήρια με πολλούς οι οποίοι βρίσκονται σε άλλες χώρες τώρα, κέρδισα το ECWA Super 8 τουρνουά, εργάστηκα για το Ring of Honor, για το TNA, και για το WWE, έχω εργαστεί επίσης και σε ταινία ως παλαιστής.  Όπως βλέπεις έχω τόσα πολλά να επιλέξω, αλλά για να σου πω την αλήθεια η πιο περήφανη στιγμή μου θα πρέπει να είναι ο επόμενος αγώνας μου, γιατί ο Θεός με έχει ευλογήσει να είμαι καλά στην υγεία μου, και να εκπληρώσω τα όνειρά μου.

Αποστόλης: Πιστεύεις ότι θα μπορούσαμε να σε δούμε μια μέρα στο TNA, ή ακόμα και να υπογράφεις με το WWE;

Papadon: Όπου κι αν πάω παίρνω την ίδια ερώτηση, γιατί δεν είμαι στο ROH, ή στο TNA, ή στο WWE; …Δεν έχω απάντηση για αυτό. Αλλά όταν ο κόσμος, οι promoters, και οι παλαιστές των Indies και των National Companies με έχουν καλέσει εκεί, τότε ξέρω ότι δεν μου λείπει κάτι, ούτε έχω έλειψη ικανοτήτων. Ωστόσο θα συνεχίσω να γίνομαι όλο και καλύτερος μέχρι να έρθει η ώρα μου να ακολουθήσω τα μεγαλύτερα promotions.


Αποστόλης: Μπορείς να μας πεις μερικούς παλαιστές του WWE που θα ήθελες να αντιμετωπίσεις στο ρινγκ;

Papadon: Ναι φυσικά! Θα ήθελα πολύ να παλέψω με τον William Regal, τον Finlay, τον Triple H, τον John Cena, τον Undertaker… Βασικά με οποιονδήποτε θα ήθελα να αγωνιστώ.

Αποστόλης: Και τελευταία ερώτηση, ποιο είναι το επόμενο βήμα του «Greek God» ;

Papadon: Απλά να συνεχίζω να κάνω το καλύτερο που μπορώ, να ψυχαγωγώ τους οπαδούς, και να έχω μεγάλους αγώνες κάθε φορά που μπαίνω στο ρινγκ.

Αποστόλης: Λοιπόν με την σειρά μας να σε ευχαριστήσουμε πολύ για τον χρόνο που έδωσες στην συνέντευξη στο site μας. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα στις μελλοντικές σου προσπάθειες.

Papadon: Εγώ ευχαριστώ το Ringside House για την ευκαιρία, και ελπίζω να έχω την ευκαιρία να παλέψω και στην Ελλάδα μας.


Ακολουθήστε τον Greek God Papadon στο Facebook, στο Twitter, και στο YouTube.
Προμηθευτείτε μπλουζάκια του Greek God Papadon ακριβώς εδώ.



για το Ringside House,
Αποστόλης Μάρης
Νεότερη Παλαιότερη