Δηλώσεις από τον Wade Barrett για το τουρνουά του King of The Ring


Ενδιαφέρων πράγματα είχε να πει ο King Barrett για την γενική ιδέα του King of The Ring και για την νίκη του στο τουρνουά.

Κατά τη διάρκεια μια συνέντευξης με τους Wrestlezone Daily, ο Stu Bennett η αλλιώς "Wade Barrett" μίλησε για το King of The Ring.

"Ο τίτλος King of The Ring μπορεί να είναι αξιοθαύμαστος αλλά αν ακολουθηθεί απο κακά σενάρια για τον νικητή , τότε καταντάει μάταιο και άσκοπο. Κάτι που πιστεύω ήταν το πρόβλημα και στην περίπτωση μου. Το τουρνουά ήταν πολύ ωραίο, με καλούς αγώνες και αρκετό 'hype' και μετά απο αυτό, η νίκη μου συνεχίστηκε με αγώνες με χαρτιά υγείας. Όλοι ξέρουμε πως τέτοια σενάρια δεν οδηγούν σε καλό. Ο τίτλος King of The Ring είναι μια χαρά αλλά αν δεν ακολουθούν καλά σενάρια δεν λειτουργεί σωστά.. Όσον αφορά την δικιά μου νίκη στο τουρνουά, αποφασίστηκε στο τελευταίο λεπτό. Σαράντα περίπου λεπτά πριν το σόου δεν είχαμε καταλήξει σε νικητή. Γνωρίζαμε μόνο πως εγώ και ο Neville θα ήμασταν αντιμέτωποι στον τελικό. Για να είμαι ειλικρινής, δεν δόθηκε η σημασία που θα έπρεπε στο τουρνουά. Εάν η νίκη μου αποτελούσε προσπάθεια να με προωθήσουν τότε προφανώς δεν πέτυχε" ~Barrett~ 


για το Ringside House,
Γρηγόρης Χριστακάκης
Νεότερη Παλαιότερη