Όπως έχουμε παρατηρήσει τις τελευταίες εβδομάδες, η εταιρία έχει δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο storyline των Brock Lesnar και Randy Orton, το οποίο αν το δούμε από μια διαφορετική όψη είναι «SmackDown vs. RAW» με τον κάθε Superstar να κάνει εισβολή στο αντίπαλο Brand.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες, η εταιρία θα εστιάσει περισσότερο σε αγώνες «SmackDown vs. RAW» ώστε να προωθηθούν και τα δύο brands προς τα μάτια του κοινού. Ωστόσο αυτό θα γίνει μόνο στα "Big 4" Pay-Per-Views, δηλαδή το Royal Rumble, η WrestleMania, το SummerSlam, και το Survivor Series.
Το αρχικό σχέδιο είναι να χρησιμοποιηθούν Top Superstars για τα inter-promotional feuds, επιπλέον υπήρξε συζήτηση να βλέπουμε περισσότερες φορές αγώνες ανάμεσα στα δύο brands και όχι μόνο στα κορυφαία PPV's.
για το Ringside House,
Αποστόλης Μάρης