Με επιτυχία το χειρουργείο του Bret Hart.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει πριν περίπου 1 μήνα, ο Bret Hart είχε διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη, ωστόσο ο θρυλικός πρώην Καναδέζος παλαιστής πέρασε την πόρτα του χειρουργείου ώστε να πολεμήσει αυτή την αθάνατη αρρώστια.

Ο WWE Hall of Famer, πέρασε για πρώτη φορά την πόρτα του χειρουργείου, ενώ αναγκάστηκε από τους γιατρούς οι οποίοι τον χειρούργησαν να μείνει ακόμα μια εβδομάδα στο νοσοκομείο ώστε να περιλαμβάνει φροντίδα από πρώτα χέρια. Ο ίδιος ο Bret Hart, μέσω του προσωπικού λογαριασμού στο Instagram, ενημέρωσε τους οπαδούς του αναφέροντας χαρακτηριστικά:

"Το χειρουργείο τελείωσε και τώρα ξεκινά ο μεγάλος δρόμος της ανάρρωσης, θέλω να ευχαριστήσω τον Dr. Hyndman και το προσωπικό του νοσοκομείου για την εκπληκτική τους δουλειά. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους φίλους μου, και τους οπαδούς μου για την στήριξη τους. Τα πράγματα εξελίσσονται καλά, ίσως τις επόμενες ημέρες να είμαι στο σπίτι μου".

Μείνετε συντονισμένοι στο Ringside House για νεότερα...


Νεότερη Παλαιότερη