Συνέντευξη του Great Khali για το WCW.

Ο πρώην WWE Superstar, Great Khali παραχώρησε μια συνέντευξη όπου αναφέρθηκε για την μικρή θητεία που έκανε στο άλλοτε WCW.

Ο γιγαντόσωμος και πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, ανέφερε χαρακτηριστικά:

"Έπειτα από 6 μήνες θητείας στο WCW, υπέγραψα συμβόλαιο με το Promotion, μετά προσπάθησα να μάθω περισσότερα για την συγκεκριμένη βιομηχανία και να βελτιώνομαι, αλλά προτού προλάβω να μάθω τα βασικά πράγματα και να προσαρμοστώ, ο ιδιοκτήτης του WWE, Mr. McMahon αγόρασε την εταιρία, έτσι απογοητεύτηκα διότι ήμουν νέος στην εταιρία, άρχισα και ανησυχούσα για το μέλλον μου. Έτσι αυτός με προσέγγισε με έναν φοβερό τρόπο, έστειλε μια λιμουζίνα στην Νέα Υόρκη και συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο που έμενα, έτσι ήρθαμε σε επαφή και μου συμπεριφέρθηκε άψογα, μου πρότεινε να εργαστώ για το World Wrestling Entertainment και δέχτηκα την πρόταση αμέσως. Ήταν μια εξαιρετική περίοδος για εμένα, δεν θα την ξεχάσω ποτέ".

Νεότερη Παλαιότερη