Απογοητευμένος ο Mick Foley.

Μετά από μερικές δηλώσεις, ο Hardcore Legend εξέφρασε την δυσαρέσκεια του με το World Wrestling Entertainment, διότι είναι από τους μόνους WWE Hall of Famers που παρακολουθούν ενεργά Pro Wrestling.

Συγκεκριμένα ο Mick Foley τόνισε πως το WWE δεν δίνει αυτό που ζητάει το κοινό, αλλά ακριβώς το αντίθετο, επίσης ανέφερε ο,τι στα Backstage γίνονται πράγματα τα οποία καθορίζουν τα αποτελέσματα των Main Event Matches στα Pay-Per-Views.

"Ανήκω στα άτομα τα οποία μπορούν να αποτελέσουν πρώην Fans του WWE, βαρέθηκα να ακούω σε κάθε επεισόδιο του Raw, SmackDown, ακόμη και σε PPV'S πως Superstars όπως Dolph Ziggler, Kevin Owens, Cesaro κ.α. δεν έχουν την δυνατότητα να γίνουν κορυφαία αστέρια για την εταιρία. Επίσης κουράστηκα να βλέπω αστέρια του NXT να έρχονται αντιμέτωποι για "πλάκα", πιστεύω πως εάν σταματήσω να παρακολουθώ εγώ ένας Fan όπου παρακολουθεί Pro Wrestling χρόνια και φανατικά, τότε κάτι μου λέει πως πολλοί πρώην εργαζόμενοι του WWE θα ακολουθήσουν τον δικό μου δρόμο. Εγώ θέλω να συνεχίσω να παρακολουθώ ενεργά, ελπίζω το WWE να μου κάνει την χάρη και να δώσει ένα λόγο να παρακολουθήσω τα εβδομαδιαία επεισόδια.".

Νεότερη Παλαιότερη