Ο Kevin Owens μιλάει για τον αντίπαλο του στην Wrestlemania 34


Ο Kevin Owens παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη και μίλησε για τον πιθανό του αντίπαλο στην Wrestlemania 34. Ο ίδιος σε γενικές γραμμές είπε πως από τους θρύλους της εταιρείας, θα ήθελε να αντιμετωπίσει τον Shawn Michaels και από τωρινούς superstars, τον Sami Zayn. Πιο αναλυτικά είπε:


" Αν αναφερθείς στο παρελθόν, αυτό ανήκει στον Shawn Michaels χωρίς αμφισβήτηση. Αν αναφερθείς στο παρών, ο Sami Zayn και εγώ έχουμε μία πλούσια ιστορία. Νιώθει ότι ένα one on one match στην Wrestlemania με έναν από τους δύο, θα ήταν ιδανικό. Αλλά υπάρχει και ο Finn Balor που είναι ο καλύτερος μου φίλος. Προφανώς είναι ένας παλαιστής τον οποίο αν είχα απέναντι μου στην Grandest Stage of The All, θα επηρέαζε θετικά την καριέρα μου. Ο Finn και εγώ ήρθαμε στην εταιρεία την ίδια χρονική περίοδο. Βιώσαμε την άγνωστη αυτή στην αρχή περιοχή και την κατακτήσαμε πολύ γρήγορα. Είναι σαν αδερφός για μένα αυτή την στιγμή."





Για το Ringside House,
Χρήστος Αγγελάτος
Νεότερη Παλαιότερη