Bayley: "Ταυτίστηκα από τον Randy Savage, από το φυσικό χάρισμα του."


Η Bayley έδωσε πρόσφατα μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη, μιλώντας για την καριέρα της στον χώρο του pro wrestling, το gimmick της αλλά και για τον αγαπημένο της παλαιστή που θαύμαζε.

Για το τι την ώθησε να ασχοληθεί με το pro wrestling: "Ταυτίστηκα με τον Randy Savage, από το φυσικό χάρισμα του. Στα 11 με 13 χρόνια της ζωής μου, κατάλαβε πόσο συνδεδεμένη ήμουν με το pro wrestling."
Για την δημιουργία του gimmick της: " Όταν άρχισα να χρησιμοποιώ αυτόν τον χαρακτήρα ήμουν 12 χρονών. Μου άρεσε να δείχνω τον ενθουσιασμό μου και στους άλλους wrestlers που έκαναν promos μαζί μου αλλά και σε όλο το κοινό."
Για το πως ήταν η κατάσταση όταν άρχισε να προπονείται: " Ήταν πολύ δύσκολο, μιας και έπρεπε να κρατάω τον πόνο μέσα μου. Δεν μπορούσα να αγκαλιάσω κανέναν ούτε να ξαπλώσω κάτω κάποιες φορές από τον πόνο. Άλλα τα κράτησα όλα μέσα μου και τα κατάφερα."





Για το Ringside House,
Χρήστος Αγγελάτος
Νεότερη Παλαιότερη