Kurt Angle: "Από τους καλύτερους όλων των εποχών ο John Cena"


   Ο μεγάλος αθλητικός οίκος, Fox Sports, πήρε πρόσφατα μια συνέντευξη από τον, σύντομα, Hall of Famer του WWE, τον Kurt Angle. Στη συνέντευξη αυτή συζητήθηκαν διάφορα ενδιαφέροντα θέματα, μεταξύ των οποίων και τα συναισθήματα του Kurt Angle όσον αφορά την ένταξη του στο Hall of Fame από τον John Cena, το αν θεωρεί ο ίδιος τον εαυτό του ως έναν από τους καλύτερους όλων των εποχών και την επιθυμία του να είχε εξασφαλίσει ένα part-time συμβόλαιο από το WWE.


   Για το πως νιώθει που θα τον εισάγει στο Hall of Fame o John Cena:

   "Ήμουν, όπως ξέρουν όλοι, ο πρώτος αντίπαλος του John στο WWE και από την πρώτη στιγμή κατάλαβα πως αυτό το παιδί είχε κάτι το ξεχωριστό. Κατάλαβα επίσης πως θα δυσκόλευε την πορεία μου στο WWE ως ενός top αστέρα. Εκείνη την περίοδο, εγώ και ο Triple H ήμασταν οι top guys της εταιρείας και το να έρχεται ο Cena και να σου ζητάει να τον βοηθήσεις και να τον διδάξεις  ήταν κάπως παράξενο. Σκεφτόμουν πως στην ουσία δίδασκα σε αυτόν τον νεαρό, ώστε αύριο μεθαύριο να μου πάρει τη θέση! Αλλά ο John ήταν πραγματικά πολύ καλός. Σπουδαίος μαθητής. μάθαινε γρήγορα. Μπορεί να το διαπιστώσει εύκολα κανείς από τα επιτεύγματα του στο WWE εξάλλου. Έχει κατακτήσει δεκαέξι παγκόσμιους τίτλους. Και σε αντίθεση με τον Ric Flair, όλοι αυτοί του John είναι τίτλοι του WWE."
   
Αποτέλεσμα εικόνας για kurt angle vs john cena

   Για το αν τοποθετεί τον εαυτό του στα βιβλία της ιστορίας του WWE:

   "Για να είμαι ειλικρινής, έχω να πατήσω το πόδι μου στα ρινγκ του WWE για περίπου έντεκα χρόνια. Στην ουσία ήμουν εκεί για έξι χρόνια, εκ των οποίων το ένα το πέρασα όντας τραυματίας. Η καριέρα μου λοιπόν στο WWE διήρκεσε πέντε χρόνια. Θα τοποθετούσα τον εαυτό μου στα βιβλία του pro wrestling ως ενός από τους καλύτερους όλων των εποχών; Ναι. Αλλά όχι σε αυτά που αφορούν αποκλειστικά και μόνο το WWE. Ήμουν εκεί μόνο εξήμισι χρόνια. Επίσης είχα μια εντεκάχρονη καριέρα στο TNA. Δεν μπορείς να τα συνδυάσεις όμως, εκτός κι αν μιλάς από μια οπτική μεριά που αφορά όλο το εύρος του pro wrestling. Το WWE είναι τεράστιο, είναι τα πάντα. Όσο περισσότερο βρίσκεσαι εκεί και έχεις επιτυχίες, τόσο μεγαλύτερες επευφημίες θα έχεις. Δεν είμαι σαν τον John Cena, δε μπόρεσα να μείνω στην κορυφή για δεκατέσσερα χρόνια. Προσπάθησα. Πολύ λίγοι όμως παλαιστές το καταφέρνουν αυτό. Θα δώσω ένα παράδειγμα; Ποιος νομίζω πως είναι ο καλύτερος WWE Superstar όλων των εποχών; Ο Stone Cold Steve Austin. Είχε μια καταπληκτική περίοδο κυριαρχίας για πέντε χρόνια, το ένα όμως από αυτά το πέρασε όντας εκτός λόγω του τραυματισμού του στον λαιμό. Κανείς δεν έχει διατηρηθεί στην κορυφή, όπως το κάνει ο John Cena, και ένας από τους λόγους που σε κάνουν τον καλύτερο όλων των εποχών είναι το να μπορείς να διατηρηθείς στην κορυφή για  ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορούσα να κάνω το ίδιο που έκανε ο Cena στο WWE; Ναι, αλλά έπρεπε να πάω σε μια άλλη εταιρεία που είχε ένα πιο ελαφρύ πρόγραμμα, ώστε να το καταφέρω."

Αποτέλεσμα εικόνας για kurt angle

   Για την έντονη επιθυμία του να έχει ένα part-time συμβόλαιο με το WWE:

   "Το 2006 τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά. Δεν έδιναν πολλά part-time συμβόλαια. Εύχομαι να το έκαναν, αλλά δυστυχώς όχι. Πολύ λίγοι παλαιστές είχαν εξασφαλίσει αυτό το προνόμιο, μεταξύ αυτών ο Shawn Michaels και ο Undertaker. Το τρελό με την όλη υπόθεση είναι πως δυο χρόνια μετά τη φυγή μου από το WWE, ξεκίνησαν να δίνουν σε πολλούς παλαιστές τέτοια συμβόλαια. Σκεφτόμουν πως αν το είχαν κάνει δυο χρόνια νωρίτερα, πιθανότατα θα αποτελούσα ακόμη μέλος της εταιρείας. Ήθελα να συνεχίσω εκεί, απλά οι δυνάμεις μου δεν μου επέτρεπαν να παλεύω ως full-timer. Κατανοώ πάντως το γιατί δε μου έδωσαν τότε εκείνο το προνόμιο. Βρισκόμουν στην εταιρεία μόλις έξι χρόνια. Part-timers συνήθως γίνονται όσοι έχουν συμπληρώσει ή κοντεύουν να συμπληρώσουν εικοσαετία εκεί. Επομένως κατανόησα την επιλογή τους, αλλά ήταν πραγματικά άθλιο που δυο χρόνια μετά άλλαξαν γραμμή [γέλια]. Αν έμενα στο WWE τώρα θα είχα σηκώσει είκοσι πέντε παγκόσμιους τίτλους."

Αποτέλεσμα εικόνας για kurt angle angle lock



   Για το Ringside House,
   Kill Bill
Νεότερη Παλαιότερη