AJ Styles: "Κολακευτικό που αρνούνται να με αποδοκιμάσουν κάποιοι οπαδοί"


   Πρόσφατα, ο μεγάλος αστέρας του WWE, AJ Styles, έδωσε συνέντευξη τύπου. Στη συνέντευξη αυτή απάντησε σε μια μεγάλη γκάμα ερωτήσεων, ανάμεσα στις οποίες και το γιατί μια τεράστια μερίδα των οπαδών του wrestling promotion στο οποίο εργάζεται αρνούνται να εκφραστούν αρνητικά απέναντι του, το πως ένιωσε όταν συμμετείχε πέρσι για πρώτη φορά στη WrestleMania και το τι πιστεύει για το ντεμπούτο του Shinsuke Nakamura στο main roster.


   Για το γεγονός ότι οι οπαδοί αρνούνται να τον γιουχάρουν παρόλο που είναι heel:

   "Μερικές φορές τα πράγματα ακολουθούν τη δική τους ροή. Η δουλειά μου είναι να είμαι οτιδήποτε μου πούνε τα αφεντικά μου να είμαι ως AJ Styles. Μερικές φορές όμως δε δουλεύουν τα πράγματα όπως τα έχουμε σχεδιάσει και οι οπαδοί επιλέγουν για εσένα από μόνοι τους. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, έχουν αντιδράσει έτσι με πολλούς παλαιστές και για να πω την αλήθεια είναι κολακευτικό. Ανεξαρτήτως τι θα πω ή τι θα κάνω, ορισμένες φορές δεν μπορώ να αποσπάσω αρνητικές αντιδράσεις από αυτούς. Την ίδια στιγμή βέβαια, προσπαθώ να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και είμαι χαρούμενος που στην τελική είτε με γιουχάρουν είτε με επιδοκιμάζουν."

Αποτέλεσμα εικόνας για aj styles 2017

   Για το πως ένιωσε όταν αγωνίστηκε στη WrestleMania πέρσι τον Απρίλιο:

   "Δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο σημαντική είναι η WrestleMania, μέχρι να αποτελέσεις μέρος της. Το να καταφέρω να επιτύχω το τελευταίο, στη μεγαλύτερη μάλιστα WrestleMania όλων των εποχών, είναι κάτι το συναρπαστικό. Δεν πίστευα ποτέ πως θα είχα τη δυνατότητα να αγωνιστώ στη Grandest Stage of Them All. Για να μιλήσω με ακρίβεια, ήταν μια εξίσου συναρπαστική αλλά και κουραστική εμπειρία. Την επόμενη νύχτα κάθισα και σκέφτηκα 'Ουάου, μόλις συμμετείχα στη WrestleMania. Είμαι αναμφισβήτητα ένας WWE Superstar πλέον.' Ήταν σίγουρα μια από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου."

Αποτέλεσμα εικόνας για aj styles wm 32

   Για το ντεμπούτο του Shinsuke Nakamura στο main roster:

   "Ανυπομονώ για την προαγωγή του Shinsuke Nakamura από το NXT στο main roster. Ξέρω πως είναι ένα πραγματικό ταλέντο, αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους στον κόσμο. Το ήξερα χρόνια πιο πριν. Είναι εκπληκτικό πως νέα πράγματα εισάγονται στο προϊόν του SmackDown και του RAW, από Ιάπωνες star όπως ο Shinsuke, αλλά και από άλλους."

Αποτέλεσμα εικόνας για nakamura
       
   Ο AJ Styles μίλησε και για άλλα θέματα, μεταξύ των οποίων το πως ένιωσε όταν αγωνίστηκε για πρώτη φορά σε ένα Elimination Chamber Match, τις διαφορές ανάμεσα σε WWE, TNA και NJPW, την άποψη του για τον John Cena και τα ματς που θα ήθελε να πραγματοποιήσει κάποτε. Μπορείτε να διαβάσετε όλη τη συνέντευξη πατώντας κλικ ΕΔΩ.



   Για το Ringside House,
   Kill Bill
Νεότερη Παλαιότερη