Ο Baron Corbin μιλάει για την WrestleMania 32.

Συνέντευξη στην ιστοσελίδα του TheState.com έδωσε ο Baron Corbin αναφέροντας μερικά λόγια σχετικά με την μετάβαση του στο κύριο ρόστερ, και την εμφάνιση του στη WrestleMania.

Για τον χαρακτήρα του ανέφερε:

"Είμαι ένα παράξενο άτομο και συνήθως αυτό που ζητάω το παίρνω, δεν με ενδιαφέρει ποιος θα σταθεί απέναντι μου, επίσης δεν με πειράζει να λερώσω ακόμα και τα χέρια μου με αίμα, εγώ θα είμαι όσο βίαιος χρειαστεί".

Για την νίκη του στην WrestleMania ισχυρίστηκε:

"Ήταν πραγματικά απίστευτο όλο αυτό, είχαμε συγκεντρώσει 100.000 κόσμο. Κέρδισα το Andre the Giant Memorial Battle Royal και η οικογένεια μου ήταν μπροστά, ήταν σουρεαλιστικό. Ο θόρυβος, η ατμόσφαιρα, η ενέργεια, αυτό το συναίσθημα που νιώθεις εκείνη τη στιγμή είναι πραγματικά απίστευτο".


για το Ringside House,
Αποστόλης Μάρης
Νεότερη Παλαιότερη