Ο Stone Cold μιλά για τις φήμες που τον θέλουν στην αγωνιστική δράση.

Συνέντευξη παραχώρησε στο Opie Radio ο WWE Hall of Famer, Stone Cold Steve Austin ο οποίος έδωσε μια απάντηση στις φήμες περί επιστροφής του στα ρινγκ μετά από 13 χρόνια για λογαριασμό του WWE, στην WrestleMania 32.

Ο "Texas Rattlesnake τόνισε χαρακτηριστικά:

"Είχα μια σπουδαία καριέρα και πέρασα όμορφα, αλλά πλέον δεν έχω καμία δουλειά να βρίσκομαι στα ρινγκ και να παλεύω, το τελευταίο ματς που έδωσα ήταν το 2003 ενώ μου πήρε 3 χρόνια να αποδεχτώ το γεγονός ότι η παλαιστική μου καριέρα έχει τελειώσει μιας και αγαπούσα πολύ την βιομηχανία και αυτό που έκανα. Ήταν αυτό που ήθελα να κάνω σ' όλη μου την ζωή, μετά από 3 χρόνια όπου είχα αποσυρθεί πήρα την απόφαση να μετακομίσω στο Los Angeles και να ανοίξω ένα νέο κεφάλαιο στην ζωή μου διότι έπρεπε να βρω δουλειά εκεί, η καριέρα μου έχει τελειώσει οριστικά από το Pro Wrestling, έτσι και αλλιώς δεν έχω να αποδείξω κάτι περισσότερο".


Νεότερη Παλαιότερη