Ο Kurt Angle μιλάει για την εισαγωγή του στο WWE Hall of Fame.

Συνέντευξη παραχώρησε ο Kurt Angle στο Sports Illustrated's Extra Mustard, όπου σχολίασε την πιθανή μελλοντική του εισαγωγή στο Hall of Fame της εταιρίας που τον ανέδειξε.

Για την επιστροφή του στο WWE και την εισαγωγή του στο Hall of Fame:

«Σχετικά με το WWE δεν πρόκειται να τους μιλήσω, ωστόσο γνωρίζω πως οι ικανότητες μου είναι καλύτερες από ποτέ, αν το WWE νομίζει πως το σώμα μου δεν αντέχει επειδή είμαι μεγάλος, η πως αντιμετωπίζω προβλήματα με τα φάρμακα, κάτι τέτοιο σίγουρα δεν ισχύει διότι είμαι "καθαρός" περίπου 2 χρόνια και 9 μήνες, αλλά το θέμα είναι πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το ταλέντο μου. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που με προσπέρασαν εύκολα, πρέπει να θυμάστε ο,τι το WWE είναι μια εταιρία γνωστή στο κοινό και οφείλει να λογοδοτεί όσους προσλαμβάνει. Έκανα πολλά λάθη τις χρονιές 2008-2013 και ήμουν ανεύθυνος, όμως το TNA με βοήθησε να ξεπεράσω τα προβλήματα μου, οπότε πρέπει να τους ευχαριστήσω για αυτό. Μου έδωσαν αρκετό χρόνο να ξεκουραστώ και να συνέλθω, νομίζω πως κάποια μέρα θα βρεθώ ξανά στο WWE, πιστεύω ότι θα εισαχθώ στο WWE Hall of Fame, φυσικά και δεν γνωρίζω αν με άφηναν να αγωνιστώ ξανά εκεί, αυτό εξαρτάται από εκείνους και από εμένα. Σίγουρα αρκετοί θα ήθελαν να με δουν ξανά στο WWE, θα δούμε στο μέλλον τι θα συμβεί» τόνισε χαρακτηριστικά ο Ολυμπιονίκης.



Νεότερη Παλαιότερη