R. Rodriguez: "Ο Alberto Del Rio είναι σαν αδελφός μου".

Άλλος ένας πρώην εργαζόμενος στο WWE, έδωσε μια πολυπόθητη συνέντευξη όπου αναφέρθηκε στον Alberto Del Rio, την σχέση που διατηρούν εκτός ρινγκ, αλλά και εντός.

Ο Ricardo Rodriguez μέσω της συνέντευξης του, φάνηκε ιδιαίτερα συγκινημένος και ενθουσιασμένος για την μεγάλη επιστροφή του Alberto στο WWE.
Ο πρώην Manager του Del Rio, τόνισε:

"Εγώ με τον Alberto πλέον δεν έχουμε μια καμία επαγγελματική συνεργασία, αλλά είμαστε φίλοι στην πραγματικότητα, επικοινωνούμε συχνά. Τελευταία φορά μου είχε πει ο,τι ετοιμάζεται να κάνει κάτι μεγάλο, αλλά δεν μου είχε πει τι είναι αυτό που θα κάνει, ωστόσο επέστρεψε στο WWE και κατέκτησε το United States Championship. Δεν με πείραξε το γεγονός που δεν με πληροφόρησε πιο νωρίς, αλλά αντίθετα αισθάνθηκα πολύ ενθουσιασμένος γι' αυτόν, ο Albero Del Rio είναι σαν αδελφός μου".


Νεότερη Παλαιότερη