Ο Ryback συγκρίνει τον εαυτό του με τον John Cena.

Ο Ryback ήταν καλεσμένος σε μια εκπομπή του Stone Cold Steve Austin, μέσα σε όλα άφησε και κάποια σχόλια όπου σύγκρινε τον εαυτό του με τον John Cena.

Πιο συγκεκριμένα ο "Big Hungry" δήλωσε:

"Είπα στον Vince McMahon πως εδώ ήρθα για να μείνω, και θα δείξω στον κόσμο τον καλύτερο μου εαυτό, και ο καλύτερος μου εαυτός είναι καλύτερος για την επιχείρηση. Το κλειδί για να πετύχω αυτόν τον στόχο, είναι να αποφύγω τους τραυματισμούς και να είμαι υγιής. Από την πρώτη μέρα που ήρθα σε αυτή την εταιρία τόνισα στον Mr. McMahon πως είμαι το άτομο το οποίο θα αντικαταστήσει τον John Cena. Εννοείται πως δεν είμαι ο John Cena, αλλά είμαι ο RYBACK, το άτομο το οποίο μπορεί να πουλήσει πολλά εισιτήρια, εάν πετύχω όμως τον στόχο μου, να είμαι υγιής."

Νεότερη Παλαιότερη