Dustin Rhodes: "Νιώθω υπέροχα μακριά από το WWE"


Ο Dustin Rhodes (γνωστός ως Goldust) παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στο WrestlingINC με σκοπό να διαφημίσει και τον αγώνα του κόντρα στον Cody Rhodes στο επερχόμενο Double Or Nothing, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο WWE.

Συγκεκριμένα, ο 50χρονος τόνισε τα εξής:

Νιώθω υπέροχα μακριά από το WWE, πλέον μπορώ να κάνω ότι θέλω μόνος μου. Ανυπομονώ για το Double or Nothing καθώς έχω προπονηθεί πολύ σκληρά γι' αυτό. Ίσως είμαι στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας μου από το γυμνάσιο. Είμαι στα ρινγκ εδώ και 31 ολόκληρα χρόνια, αυτή η βραδιά θα είναι η σημαντικότερη νύχτα της ζωής μου, και πραγματικά το εννοώ αυτό. Είμαι ενθουσιασμένος και αγχωμένος για την στιγμή που θα αντιμετωπίσω τον αδερφό μου. Είναι μεγάλη μου τιμή και ανυπομονώ.

0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Post a Comment (0)

Νεότερη Παλαιότερη