SummerSlam 2016: Οι προβλέψεις του Γρηγόρη Χριστακάκη!


Το Summerslam έχει επιτέλους φτάσει και έτσι για να μπούμε όλοι στο κλίμα αποφάσισα να δώσω κι εγώ τις προβλέψεις μου για το σόου σε αυτό το άρθρο, μιας και δεν κατάφερα να είμαι στην ζωντανή εκπομπή προβλέψεων.

Sami Zayn και Neville vs. The Dudley Boyz



Ένας κλασσικός Pre-Show αγώνας... Δίνω τη νίκη στους Sami Zayn και Neville, όχι μόνο επειδή είναι νέα ταλέντα και χρειάζονται νίκες αλλά και επειδή φαίνεται να χτίζεται μια 'ένταση' μεταξύ των Dudley Boyz καθώς όποτε χάνουν ένα ματς, ο Bubba Ray κοιτάει τον Devon με το βλέμμα του δολοφόνου... Κάτι παρόμοιο θα γίνει και την Κυριακή.

Best of 7 Series
Cesaro vs. Sheamus

Πολλοί την βρίσκουν βαρετή την ιδέα των 7 αγώνων μεταξύ των ίδιων ατόμων αλλά εγώ πιστεύω ότι ο Cesaro και ο Sheamus αξίζουν μια ευκαιρία να μας δώσουν καλούς αγώνες. Πλάκα κάνω φυσικά κι εγώ το βρίσκω βαρετό αλλά πέρα απ'την πλάκα ας δούμε τι αξίζουν... Για τον πρώτο από τους εφτά αγώνες επιλέγω Sheamus!

Natalya & Alexa Bliss vs. Becky Lynch, Naomi & Carmella


Πολύ πιθανό να μην το δω τον συγκεκριμένο αγώνα γιατί θα έχω μια δουλειά... Ας πω όμως ότι πάω με τα 3 babyface, την Becky, την Naomi και την Carmella. 

Intercontinental Championship
Apollo Crews vs. The Miz


Είναι λίγο περίεργο που δεν υπήρξε και πολύ χτίσιμο για αυτόν τον αγώνα.. Κάποιου είδους χτίσιμο έγινε στο τελευταίο επεισόδιο του SmackDown αλλά κι αυτό ήταν τόσο μικρό που άρχισε και τελείωσε κατά τη διάρκεια διαφημίσεων. Θα πάω με τον Apollo Creed όπως λέει και ο μεγάλος ο Daniel Bryan! Μια τέτοια νίκη για τίτλο την χρειάζεται! 

Enzo & Cass vs. JeriKO


Καταρχάς να τονίσω πως τα segment μεταξύ των τεσσάρων είναι ο,τι καλύτερο έχω δει τις τελευταίες μερικές εβδομάδες. Ο κόσμος λατρεύει τους Enzo & Cass και εγώ προσωπικά λατρεύω ακόμα περισσότερο τον Y2J και τον Kevin Owens ως ομάδα. Ειδικά ο Chris Jericho, ο οποίος είναι και ο αγαπημένος μου Wrestler όλων των εποχών, με έχει εντυπωσιάσει πολύ τους τελευταίους μήνες και είναι για μένα ο,τι πιο ψυχαγωγικό έχει να προσφέρει το WWE. Την νίκη όμως θα την πάρουν πιστεύω οι Enzo και Cass καθώς βλέπω να έχουν τεράστια επιτυχία ως Tag Team και σύντομα λογικά θα παλεύουν για τους Tag Team τίτλους.

WWE Tag Team Championship
The New Day vs. The Club


Χωρίς τον Big E που πάσχει ο καημένος από "Ringpostitis", πιστεύω ότι την νίκη θα την πάρουν οι Club. Οι New Day γνώρισαν μεγάλη επιτυχία ως Tag Team πρωταθλητές αλλά ήρθε οι στιγμή να δούμε τι μπορούν να κάνουν και άλλα Tag Team, συγκεκριμένα οι The Club. 

WWE Women's Championship
Sasha Banks vs Charlotte


Με την πρόσφατη σχετικά νίκη της η Sasha Banks δεν θα χάσει τον τίτλο της τόσο γρήγορα οπότε Sasha να ξέρεις είμαι μαζί σου! Ξέρω πως μάλλον δεν διαβάζεις αυτό το άρθρο αλλά πάρε και κάνα τηλεφωνάκι να τα πούμε καμιά φορά ναι.. ;

United States Championship
Roman Reigns vs. Rusev


Αν μου έλεγες λίγους μήνες πριν πως ο Roman Reigns θα ήταν ο challenger για το United States Championship στο SummerSlam δεν θα σε πίστευα. Αφού όμως έτσι είναι τα πράγματα, θα πρέπει να δώσω τη νίκη στον Rusev καθώς ο Roman πήρε την νίκη του καθαρά στο τελευταίο επεισόδιο του RAW.

John Cena vs. AJ Styles


Όπως και στο Money In The Bank δύο μήνες πριν, έτσι και στο SummerSlam ο αγώνας μεταξύ των δύο βετεράνων θα είναι πολύ καλός. Κάτι άλλο που πιστεύω θα επαναληφθεί την Κυριακή είναι και η νίκη του AJ Styles. Με τις φήμες που κυκλοφορούν ότι ο Cena θα φύγει για ένα διάστημα μετά τo SummerSlam, είναι λογικό να νικήσει ο AJ αυτή τη φορά καθαρά. Συν το ότι δύο νίκες εναντίον του Cena θα κάνουν τον Styles πραγματικά μεγάλο Superstar! 

WWE Championship
Dean Ambrose vs. Dolph Ziggler


Προβλέπεται καλός ο αγώνας αλλά ένα πρόβλημα είναι ότι είναι αρκετά προβλέψιμος. Δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά άτομα που περιμένουν τον Ziggler να κερδίσει το WWE Championship σε αυτό το σημείο. Πολλοί θέλουμε να κερδίσει αλλά είναι προφανές πως ο Dean Ambrose θα διατηρήσει τον τίτλο του και μετά το SummerSlam, κάτι με το οποίο δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. 

WWE Universal Championship
Finn Balor vs. Seth Rollins


Το ματς θα είναι καταπληκτικό χωρίς καμία αμφιβολία καθώς ο Balor και ο Rollins είναι δύο απο τα καλύτερα ταλέντα σε ολόκληρο το WWE. Επίσης σε αυτό τον αγώνα μου αρέσει το γεγονός ότι είναι μη προβλέψιμο και δύσκολο για κάποιον να διαλέξει νικητή με σιγουριά. Εγώ είμαι 50-50 αλλά επειδή πρέπει να πω ποιος πιστεύω θα κερδίσει, ας πω τον Finn Balor μιας και θα είναι η πρώτη του εμφάνιση σε PPV του Main Roster ως Demon King και πρέπει να δώσει καλή πρώτη εντύπωση.

Randy Orton vs. Brock Lesnar


Αν δεν κάνω λάθος αυτό θα είναι και το Main Event της βραδιάς. Είμαι μεγάλος οπαδός και των δύο! Βγαίνουν φήμες όμως πως λόγω της παραβίασης του WWE Wellness Policy από τον Brock Lesnar, θα του δοθεί η πρώτη του καθαρή ήττα. Θα μπορούσε η ήττα αυτή να έρθει από τον Randy Orton; Θα πω ναι ! Πιστεύω ο Randy θα πάρει την νίκη εναντίον του Lesnar. Δεν μπορώ να το πω με σιγουριά όμως γιατί όπως και να το κάνουμε ο Brock Lesnar... είναι ο Brock Lesnar. 


Αυτά από μένα...! Τώρα κλείσε αυτό το άρθρο, παράτα το ίντερνετ και πήγαινε θάλασσα γιατί σιγά σιγά τελειώνει και το καλοκαίρι...!


για το Ringside House,
Γρηγόρης Χριστακάκης
Νεότερη Παλαιότερη