John Cena: "Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω!"


O John Cena μίλησε για την επιστροφή του στα ρινγκ από τον τραυματισμού του στον ώμο μιλώντας στο NBC. 

Ο Cena είπε πως αισθάνθηκε ότι ένιωθε έτοιμος να επιστρέψει στα ρινγκ τον προηγούμενο μήνα όμως οι γιατροί δεν του το επέτρεπαν μέχρι και τον Μάιο.

Οι δηλώσεις του John Cena αναλυτικότερα:

"Είναι ένα θέμα για να κάνεις σωστά την δουλειά. Οι γιατροί και οι χειρούργοι ήταν όλοι τους σύμφωνοι ότι είμαι έτοιμος να επιστρέψω. Ήμουν έτοιμος από τον προηγούμενο μήνα. Έκανα μια σύντομη εμφάνιση στην Wrestlemania στις αρχές του Απριλίου. Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω. Ήμουν αρκετό καιρό εκτός!".

 Συνέχισε λέγοντας: "Βασικά ήμουν εκτός από τα ρινγκ επτά μήνες, και είμαι έτοιμος να επιστρέψω στην δράση στην Memorial Day (τελευταία Δευτέρα του Μάιου)". 


για το Ringside House,
Χρήστος Δήμου.
Νεότερη Παλαιότερη