Brock Lesnar: "Ο Vince McMahon είναι καλύτερος από τον Dana White".

Ο Brock Lesnar εμφανίστηκε στο ESPN και μίλησε για τις επαφές του με τον Mr. McMahon, για τον αγώνα του με τον Undertaker, και διάφορα ακόμη!

Παρακάτω ακολουθούν μερικές από τις δηλώσεις του:

Πως αισθάνεσαι μετά το χθεσινό Tombstone ?
Brock Lesnar: "Αισθάνομαι μια χαρά, είμαι χαρούμενος που θα περάσω τον Undertaker από την Suplex City την Κυριακή, στο SummerSlam PPV"

Πως ένιωσες για το σπάσιμο του σερί ?
Brock Lesnar: "Ήταν μια παράξενη εμπειρία, έμαθα πως θα πάρω την νίκη την τελευταία μέρα πριν την WrestleMania, ήταν μια απόφαση που πήρε ο Vince McMahon"

Τι έχεις να πεις για τα λόγια του Dana White ?
Brock Lesnar: "Σαφώς και είναι ψεύτικο, όλοι γνωρίζουμε πως είναι ψεύτικο το Pro Wrestling, αλλά με αυτό που κάνει ο Dana White προωθεί το WWE. Στο WWE περνάς μεγαλύτερη διάρκεια της ζωής σου παρά στο UFC, πρέπει να έχεις ενέργεια ώστε να εμφανίζεσαι και να διασκεδάζεις τον κόσμο κάθε Δευτέρα βράδυ. Και αν δεν μπορείς να το κάνεις, τότε κάτι δεν πάει καλά μαζί σου. Θεωρώ πως ο Vince McMahon είναι πρωτοπόρος και καλύτερος σε αυτό που κάνει απ' ότι ο Dana White"

Μερικά λόγια για την καριέρα σου στα ρινγκ ?
Brock Lesnar: "Αγαπώ το γεγονός να βρίσκομαι στα ρινγκ, και ο λόγος που αυτή τη στιγμή βρίσκομαι εδώ είναι αυτός, μου αρέσει αυτό που κάνω. Επίσης είμαι οπαδός του NASCAR, μια φορά είχα πάρει το αυτοκίνητο του Kevin Harvick και μου κόλλησε στον δρόμο. Ποτέ δεν ήμουν οπαδός του NASCAR μέχρι που παρακολούθησα έναν αγώνα δρόμου"


ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ:
Νεότερη Παλαιότερη